Re: [Linux-sohbet] CSDOS hakkinda

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Fri 15 Oct 2004 - 17:40:05 EEST

 Merhabalar,

On Friday 15 October 2004 17:03, Enver ALTIN wrote:
> Bir yere varamadiklarini biliyorum ama yine de sorayim, bu proje
> hakkinda herhangi bir gelismeden haberdar olan var mi?

 Arada bir dokuman cikartiyorlar hala benim takip ettigim kadari ile. Proje, C
ve Sistem Programcilari Dernegi insanlari tarafindan yurutuluyor, CSD'de
programlama ile ilgili kurslar ve egitimler veren bir dernek zaten...

 Dokumanlari Turkce halinin bulunmasi pek mumkun olmayan kimi spesifik
konularda kaynak teskil etme noktasinda cok basarili bence, bu acidan saygi
duyuyorum yaptiklari seye.. Turkce bilgi birikimi acigini kapatiyorlar bir
sekilde ortaya koyduklari kaynaklar ile.

 Ortada acik kaynak kodlu, bir suru insan tarafindan gelistirilen bir suru
tipte isletim sistemi cekirdegi var.. Yeni bir tanesini yazmaya calismak
insanlara "o zaman iyi egitim de veriyorlardir" dedirtmek icin guzel bir
ugras; bunun yaninda, bunu dedirtmenin bu projenin tek amaci olmadigini umit
ediyorum. Pek umidim olmasa da 2003 yilinin baslarindan beri duzenli olarak
sitelerine goz attikca "bir yenilikle gelseler ne guzel olurdu" diye
dusunuyorum.. Belli mi olur :)

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -