Re: [Linux-sohbet] Bütce

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Fri 15 Oct 2004 - 08:31:15 EEST

Almanya da yayinlanan bir yillik rapor var . Bu
raporda
bir önceki yil yapilan OS aktivitileri tecrübeleri
firmalar ve kamu kuruluslari tarafindna anlatiliyor.
( Ilgilenenler asagidaki adresten ulasabilirler.
Yalniz almanca )

http://ig.cs.tu-berlin.de/oldstatic/Think-Ahead.ORG/OpenSourceJahrbuch2004.pdf

Bizimde böyle birsey yayinlayip, iceriginide bu
hikayelerle doldurmak lazim . Hic olmazsa güleriz
aglanacak halimize

kolay gele

Bülent Aydin

bullaydin@gmx.de