Re: [Linux-sohbet] Bütce

From: Gürsel Kaynak (gurcell@gurcell.com)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 10:40:25 EEST

çok hafiften off topic olacak ama kusura bakmasın kimse, devletimiz hala
elindeki neredeyse sıfır olan atıl durumdaki donanımları kullanmayı bilsin,
ondan sonra devlet bütçelerine özgür yazılım sokulsun diyelim bence.
şartnameyi yazdır, malı arkadaşından aldır, ondan sonra kurumun bilgi işlem
müdürü değişsin, eski müdürün aldığı malzemeler hoop depoya.

daha 2 gün önce kutusundaki ibm netfinity 8500 serisi xeon makineleri ,
kutusundan çıkarmadan hurdaya gönderdiler. 2000 de 20bin dolardı bu
cihazlar. bir hiç uğruna alınmış, köşeye konmuş ve sonra da atılmış aletler.

şu anda bile o makinelerle binbir türlü iş yaparsınız...

hele özgür yazılım projelerine bol bol destek veren , neredeyse bilişim
teknolojisi konusunda her isteyene destekte bulunan Tübitak Bilten'ın
hurdaya attığı makineler konusuna ise hiç girmeyeceğim, içi seni dışı beni
yakar olayı olur...

Gürsel KAYNAK

i hate capitalist cars/ o.s ' es

driving Fiat on Road