[Linux-sohbet] Bilgisayar Kullanilicilari Bilgilendirme Platformu

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Wed 13 Oct 2004 - 14:28:26 EEST

Merhaba,

Gecenlerde TV de görüdügüm reklam beni sasirtti .
Bilgisayar Kullanicilarini Bilgilendirme Platformu
gibi birsey duydum . Dogru mu anlamisim tam emin
degildim ama.
Daha slogani duyar duymaz , hemen acaba platform
üyeleri arasinda Microsoft kesin varmi diye kendime
sordum. Reklamin sonunda hakli cikmistim.

Bu reklamin sektör üzerinde sizce ne gibi etkileri
olabilir ? Tabi ki OS ve LINUX acisindan.

Bu arada türkiye de temmuz ayinda duydugum bir konu
vardi . Hardware saticilarinin Linux ile yüklü pc
satisini engellemek icin,Intel ve Microsoftun yakin
isbirligi icerisinde, bazi Hardware saticilarina eger
Linux la hazirlanmis pc ler satiyorlarsa Intel islemci
vermiyorlarmis.

Icimizde bunun dogrulayabilecek bilgi sahibi olan var
mi ?

kolay gele

Büelnt Aydin

bull_aydin@yahoo.com