[linux-sohbet] ¸FISO-8859-9?Q?LINUXnet'in_2._sayısı_çıkmış...?

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 11 Oct 2004 - 20:10:25 EEST

Merhaba,

LINUXnet'in 2. sayısı çıktı. Ben de bugün Ankara'da aldım. Aşağıda
siteden yapılan duyuru var.

Saygılar,

LINUXnet'in 2. sayısı bayilerde!

2. sayısı merakla beklenen LINUXnet dergisi yeni sayısında %10 daha kalın, 1 CD daha fazla hediyeli.

LINUXnet'le birlikte herkese bedava 6 CD;

  * SuSE Linux 9.1 Personal
  * Knoppix 3.6 Live Linux
  * Mandrakelinux 10.1 Community
  * LINUXnet özel CD'si

Tüm Mandrakeclub üyeliklerinde %15 indirim sağlayan LINUXnet okurlarına özel promosyon kodu da derginizde.

Haberler
Türkiye ve dünyadan sizin için derlediğimiz Linux ile ilgili en son haberler

CD'de ne var?
LINUXnet ile gelen yazılım deposu ve son sürüm Linux dağıtımları

Linux ve Bluetooth
Bluetooth ile cepten internete bağlanın

Kapak konusu: Linux'ta program kurulumu
Linux kullanmaya yeni başlayan her kullanıcı sistemini zenginleştirmek ister. Ama Linux altında program kurmanın da
bir sistematiği vardır.

Fedora Core 2'de APT paketleri
Debian gücü Fedora'da

50 Linux püfü
Performansınızı, güvenliğinizi ve üretkenliğinizi artıracak 50 ipucu

Web tarayıcıları
İnternet bağlantısı ve bir web tarayıcısı olmadan bu büyülü dünyaya adım atamayız. Açık kaynak dünyasının en bilinen
web tarayıcıları şöyle bir göz atalım.

Knoppix neler yapabilir?
Sabit disk gerektirmeyişi, çok iyi çalışan donanım tanıma araçları ve tek CD'ye yerleştirilmiş 2 GB'ı bulan uygulama
arşiviyle Knoppix gittikçe popülerleşiyor.

Yerelleştirme çalışmaları
Uygulamalara yeni diller öğretmek

PostgreSQL 8.0
Özgür yazılımların kral sunucusu

Ian Murdock
Bu felsefenin sırtı yere gelmez

nVidia grafik kartının sürücülerini güncelliyoruz
nVidia grafik kartlarının tüm özelliklerinden yararlanabilmeniz için yapılması gereken güncellemeyi anlatıyoruz.

IPtables ile paket kontrolü
Saldırılara karşı önlemler

Bütünlük kontrolü
Samhain ile güvenlik

SSH ile tünelleme
İki bilgisayar arasındaki iletişimi meraklı gözlerden gizleyebilmek için birçok yol var. SSH tünelleme de bunlardan
biri.

Ev sunucusu kurma
Eğer ADSL benzeri genişbant bir internet bağlantınız varsa herhangi bir Linux sürümünü kullanarak kendi web sitenizi
kendi evinizden host edebilirsiniz.

Gelecek Bireysel Linux'a makyaj
Sisteminizin görünen yüzünü değiştirin

Bilinen penguen türleri
Acemi, göçmen, jilet, savaşçı, acılı ve bilgi azmanı penguenleri duymuş muydunuz? Ne yerler, ne içerler, hangi takımı
tutarlar?

Yerli malları sayfası
Türk malı GNU/GPL uygulamaları ve dağıtımlar

Uzmanına sorun
Okurlarımızın işletim sistemi nedeniyle yaşadıkları sorunlara çözüm arıyoruz.

Site tanıtımı
Linux ile ilgili yerli-yabancı web siteleri

Editörler
Ferhat BİNGÖL
Mustafa AKGÜL
Mustafa AKGÜN
Boran PUHAOĞLU
Chris STEPHENSON
Devrim GÜNDÜZ
Ferhat DİLMAN
Ersin AKMAN

- --
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org devrim.gunduz~linux.org.tr
                         http://www.tdmsoft.com
                         http://www.gunduz.org

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.