[linux-sohbet] =?ISO-8859-1?Q?Re:_[linux-sohbet]_spam_ma? ¸FISO-8859-1?Q?il_atan_bir_adamın_dayanağı?

From: Attila Kepenek (attila.kepenek@gmail.com)
Date: Sat 02 Oct 2004 - 10:33:05 EEST

Emniyet genel müdürlüğü olaya son derece basit bir
 bakış açısı
getirmiş ,bence bir de şöyle bakalım mahallede ki k=C3
=B6fteci kendi el
ilanını basıp dağıtabilir ,buna katlanılabili
r ,taş patlasa günde 4-5
adet postayı kutunuzda bulursunuz ,bakarsınız yada yırt
ar atarsınız.
Ya günde bir saat kadar zamanınızı çalabilecek boy
utlara ulaşan ve
kutularınızı dolduran postalardan bahsediyorsak ,buna katlan
ılabilir
mi? Tabii şu anda olayın öbür tarafından bakı
yorsunuz ,bende firmamın
ve ürünlerimin tanıtımı için hiç bir bed
el ödemeden yada az bir bedel
ödeyerek çalınmış adreslerin bulunduğu databa
se kayıtlarını kullanmayı
arzu edebilirim. Ama olayın öbür tarafında da oldu=C4
=9Funuzu düşünün
,burada şu anda kanunların yetersizliği ve çaresizli=C4
=9Fi söz konusu
insanlar kendileri önlem almaya çalışıyor ,spam se
rverler kuruluyor
,diğer taraftan yanlışlıkla spam listlere girmiş o
lanlar mail
gönderememe ve alamama sorunları ile boğuşuyorlar. Benc
e bu internetin
karın ağrısı ve kolay çözülebilecek bir
sorun gibi durmuyor.
Zorla güzellik olmuyor ,birazda bizlerin olaya etik yaklaşmas=C4
=B1
gerekiyor. Benim anlamadığım bir insan mail istemiyorsa ona
zorla mail
göndermek ondan ziyade diğer insanlara ve kendisine tüm inte
rnete
zarar vermektir.

On Fri, 01 Oct 2004 13:20:30 EEST, fatih@inonu.edu.tr
<fatih@inonu.edu.tr> wrote:
> [...]
ıyamadım. Fakat demin
spam mail olayı için ve spam mailin hiç
ülüğünün yaptığı bir
ıştır:
zaman evlerin posta kutusuna
ştirdiği zaman bunu reklam mahiyetinden
=B1tım ve bilgilendirme maillerinde

bildirirseniz gerekirse resmi
=B1nı resmi evrak ile

> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
> http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.
x.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>

--
Attila Kepenek