[Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux neden yayginlasmiyor?....

From: Mert Uzbaşlı (mert@bunalmis.com)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 16:05:15 EET

yorumsuz aktariyorum:

[13:55:38] 12122004 says:
abi buraya geldiğim gün ilk işim bilgisayarcı çağırmak oldu
[13:55:49] 12122004 says:
virüs varmış alette
[13:55:55] 12122004 says:
yeni program yüklendi
[13:56:02] 12122004 says:
56 tane virüs buldu
[13:56:08] oh yeah i am far and beyond! says:
az bile bulmus hehe
[13:56:19] 12122004 says:
adam bana yeni windows kurman lazım dedi
[13:57:01] 12122004 says:
dedim o zmn linux kullanıyım, o da ban 1 hafta sonra keşke windows
kullansaydım dersin dedi

--
Mert Uzbaşlı