RE: [Linux-sohbet] MYSQL SORGU

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Wed 24 Nov 2004 - 15:56:48 EET

Selamlar..

> Merhaba,
>
> Mesajiniz daha cok linux-programlama alaninin konusu icinde galiba..

> SELECT * FROM tablo WHERE alan1 LIKE '123%' AND alan1 LIKE '%789'
>
> gibi bir sorgu isinizi görmeli.

Bu sorgu, 123 ile başlayıp 789 ile bitenler anlamına geliyor. Oysa 123
ile başlayıp 789 ile biten ve uzunluğu 9 karakter olanlar aranıyor
sanıyorum.

Yanlış hatırlamıyorsam şöyle olabilir:

SELECT * FROM tablo WHERE alan1 LIKE '123___789'

LIKE için "_" herhangi "bir, tek bir" karakter oluyordu herhalde..

Saygı ve sevgiler..