Re: [Linux-sohbet] Tasarım...

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 22:52:08 EET

Aynı şekilde ben de alakayı kuramadım. Linux ile tasarımın bir alakası
yok.. Tek alakayı Linux içerisinde grafiksel bir WYSIWYG olmayışında
bulabiliriz ki NVU (her ne kadar ben kuramasam da) bu işi halletmiş gibi
gözüküyor. Kaldı ki PHP genelde Linux üstünde çalıştırılır ve internette
PHP ile tasarlanmış muhteşem siteler, muhteşem tasarımlar var..

Mesela ben Mozilla ve Spread Firefox'un tasarımlarını çok beğeniyorum.
(bir cms kullanıyorlar, ismini hatırlayamadım şimdi) Yani alakayı yanlış
kurmuşsunuz..

Alper KANAT
http://raptiye.org