[Linux-sohbet] Re: [Izmir-penguen] İzmir'de Linuxçular Toplantısı(önemli)

From: maillist maillist (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 11:06:00 EET

Bu konuda izmir gruplari kuruldu, dagildi, isim degistirdi, vs.
Izmirin ya havasinda ya da suyunda bir sey var, organize ve
organizasyon kelimeleri ters tepiyor :)

Izmirde linuxa ilgi var, yok degil, ama yol gosterici konumundaki
insanlar ya cok yogunlar ya da istemiyorlar...

Izmirde universite bol. "Ben seminer vermek istiyorum" diyen cikarsa
eminim yardim edecek olur yer/salon vs konusunda. (Bknz: Ben bile
seminer verdim yani [1])

Saygilar
Umut Demirhan

[1] http://www.demirhan.org/seminer/