RE: [Linux-sohbet] SuSE Linux'ta kritik açıkHk...

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Wed 03 Nov 2004 - 11:05:24 EET

Merhaba,
reklamın iyisi kötüsü olur. Bir reklam başarısız
olmuşsa ve yeterince ilgi çekmemişse tersini
söyleyebiliriz ancak kötü bir tanıtım kötü bir
reklamdır (GNU/Linux topluluğunun reklama ne kadar
ihtiyacı olduğu ayrı bir konu).

Ayrıca,ben ntvmsnbc.com'daki açık kaynak haberlerini
ilgili sitedeki bilişim editörünün kendi çabası olarak
görüyorum. Dediğiniz gibi güzel haberler de çıkıyor
ancak yine de ntv_MS_nbc olduğunu gözden kaçırmamamız
gerekir.

Yakında bu sitede "get the fact", "server 2003 is %200
faster" gibi reklamları da görme ihtimalimiz
olmadığını kim söyleyebilir? Topluluğumuzla ilgili
yanlış/yanıltıcı bir habere _dernek olarak_ doğrudan
müdahale etmemiz gerektiğini düşünüyorum.

--- İsmail Tümer <tumerlinux@yahoo.com> wrote:

> 1- reklamın iyisi kötüsü olmaz
> 2- en azından haber yapıyorlar, diğer medya
> kaynaklarında linux hakkında haber görmek bile zor
> 3- pek çok iyi haberleri de var

=====
M.Barış Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.