[linux-sohbet] Re: [linux-network] Re: DEMO

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Fri 28 May 2004 - 09:26:56 EEST

Merhabalar,

Bu cikisi gereginden fazla sert buluyorum. Fikrayi gonderenin kotu bir
niyetle bunu gonderdigini, hadi "bizim" kulturumuzu biraz bozayim diye
dusundugunu hic sanmiyorum. Birinden duydu yada bir yerden okudu,
gulumsedi, bizimde gulumsememizi istedi. Olsa olsa bunu neden sohbet
listesine atmadin diye laf edilebilir ki bence buna da gerek yok. Bu
listeleri bir sure kullananlar zaten neyin nerede konusuldugunu
ogreniyorlar.(Bu eksiklik belki listelere uye olunurken otomatik
gonderilebilecek bir "hosgeldiniz, listeleri su su amaclarla kullaniniz,
bir soru sormadan once biraz cevrenize bakininiz ..." icerikli bir yazi
ile giderilebilir.)
Bence kulturun, canlilar ile ortak bir tarafi vardir. Bu da diger
varliklara gore daha hizli degismesidir.Bu degisim ilk zamanlar biraz
sancili olabilir ama sonucta taslar yerine oturur, yeni bir yaklasim
olusur. Ornegin bir zamanlar tore olarak uygulanan namus icin kan
akitmak artik vahset olarak algilaniyor. Bunu kisa bir sure once
yapanlar el ustunde tutulurken artik kotu kimse, kultursuz, cahil olarak
damgalaniyor.
Ben hic kimsenin Tanri ile alay etmesi, kutsal degerleri asagilamasi hos
gorulsun demiyorum. Ama tepkilerimizde yerli yerinde olsun. "A$ tuz ile,
tuz karar ile".

Saygilarimla,
Bulent SENER

Not: Bu mesaji iki kere alacak olanlardan ozur dilerim. Bu konu eger
devam edecekse sohbet listesinde devam etsin diye dusundugumden hem
network, hem sohbet listesine atiyorum.

25-05-2004 Salı günü saat 15:41 sularında, CELIK Fikri Bulent dedi ki:

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.