[linux-sohbet] Re: neden crux gibi source-based bir distro

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Thu 27 May 2004 - 14:15:38 EEST

Merhaba,
teorikte saglamamasi gerekirken, pratikte saglayabiliyor.

Bu konu ile ilgili olarak gecmis aylarda Orhan(Berent) ve Devrim(Sipahi)
Bey'lerin bir testi vardi. Onlarin da bunu test ettigini ve performans
artisi sagladiklarini hatirliyorum(rakamlar ile...). Listeye de sunmuslardi.

Hoscakalin.

C.Hakan POLATKAN

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.