[linux-sohbet] Re: yeni resimler

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Tue 25 May 2004 - 00:33:59 EEST

Bilgisayar mühendisi olan birinin illa grafiker olacağına dair ne
söyledim veya bunu söylediğimin hangi bölümünden çıkardınız. Bu küçük
bir espriydi. Ama anladığım kadarıyla siz konuyu kendi adınıza çok fazla
kişiselleştirdiğiniz için söylediklerimi bu şekilde anladınız.
Bilgisayar müh. nasıl olmalı gibi bir muhabbet daha önce de sakız gibi
uzadı gitti. Bilgisayar mühendisliği hakkında hiç bilgi sahibi değilim
(kimya mühendisiyim) o nedenle o zamanda hiç yorum yapmadım şimdi de
yapmıyorum çünkü anlamam. Yani işi polemik boyutuna taşıma
çalışmalarından vazgeçerseniz çok daha sağlıklı olur.

Saygılar

Cem