[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 14:32:35 EEST

Selamlar..

Sorun sizinkinden farkli. Burada cok onceden bir tercih yapilmis ve bu
tercihin sonuclari boyle sorunlara sebep olmus.

Sizin Windows uzerinde kullandiginiz "CorelDRAW bilmem kac" icin turkce
destegi olmamasi gibi bir durum.

Kabaca, mailman kullanirsiniz olur biter. Ama, saniyorum, hayatiniz
boyunca mailman veya ecartis kullanmak ihtiyaci duymayacaksiniz.
Bunlarin Windows karsiliklari da oyle kolay seyler degil.

Saygi ve sevgiler..