[linux-sohbet] Re: redhat => fedora

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Tue 18 May 2004 - 23:23:19 EEST

Merhaba,
Ben fedora yı masa üstünde beğeniyorum. Hatta favori dağıtımım diyebilirim.
Arkadaşlarıma FC2 dağıtıyorum şu günlerde :) 2.6 kernel ile hiç denemedim
ama kısmetse yakında deneyeceğim.

Server da derseniz, ben halen Redhat 7.2 yi kullanıyorum. Çok da bir sıkıntı
yaşadığımı söyleyemem.

Ama siz Redhat Enterprise Servers kullanmayı tercih edebilirsiniz.

Bu konuda çok da tecrübeli değilim ama nacizane fikrimi soracak olursanız
böyle.

Kolay gelsin.

Ali AYEN