[linux-sohbet] Re: mozilla ve java kurulumu

From: adem ozer (ozeradem@hotmail.com)
Date: Tue 18 May 2004 - 12:36:42 EEST

tr gz yi açmak için tar -xvf dosya adı (yanlış hatırlamıyorsam) veya kde
kongueror la mycomputer veya bilgisayarımdan home veya root açınca dosyalrın
olduğu dizine gidin ordan tr gz li dosyayı seçin sağ tıklayın birlikte aç
veya ark la çok kolay bir şekilde istediğiniz yere aça bilirsiniz veya bir
klasör oluşturup onun içine de açabilirsiniz dosyayı açınca içine girip
bakınreadme veya install dosyalarına çift tıklayın nasıl kuruklacağı bilgisi
vardır yönergeleri takip edin kurulu dizindeyken yada açtığınız dizinde
./firefox enter normalde çalışır. klasöre chmod 755 hakkını verin. normalde
çalışır eksiklerim olabilir arkadaşlar düzeltsin. bir de komutlarla ilgili
bilgi almak için man komut adı. örnek man tar enter. oki

linux-sohbet@liste.linux.org.tr >To: linux-sohbet@liste.linux.org.tr
>Subject: [linux-sohbet] mozilla ve java kurulumu >Date: Mon, 17 May 2004
02:23:50 +0300 (EEST) >>Iyi gunler >Oncelikle liste arsivlerinde gordugum
kadariyla buna benzer sorular var ama >maillerin kendilerine ulasamadim.
>nasil kuracagim? Tum kullanicilarin gorebilcegi sekilde. Thunderbird arsivi
>acinca direk calisiyor ama firefox un calistiramadim bile. >>Ayrica
java.sun.com dan da javaSDK 1.4 kusuru indirdim bin dosyasi. onu da >nasi
kuracagimi soyleyen olursa sevinirim. >>Simdiden tesekkurler. >>>>>>[IMG][1]
http://ads.superonline.com/click.ng/c1=35&c2=3502&c4=003&c5=001
>http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz. >Bu listeden cikmak
icin <a
href="mailto:linux-sohbet