[linux-sohbet] Re: Þenlik resimleri

From: Hasan (linux@degismez.com)
Date: Tue 18 May 2004 - 09:44:49 EEST

  Merhaba , Mersinden katildik senliklere linux'un ne oldugunu bilmeyen
bir cok arkadisimiz vardi aramizda simdi onlarda ogrendi az cok
istekliler en azindan . Benim katildigim 3. senlik sanirim , bu seferki
de cok guzeldi sanirim seneye daha da guzel olacak . Yanliz linux
senliginde BSD ciler linux'e kotu saldirdi sanirim. Yani bu konularda
fazla fikri olmayan arkadaslarin kafasi cok karisti ben bildigim
kadariyla kendilerine izah etmeye calistim . Senlikte hosuma gitmeyen
tek bir sey vardi oda yiyecek bolumunun kapida olmasi!! 2 gunde 20 nin
uzerinde sandevic yedim :D gofret ve kolalari saymiyorum ... Cektigim
resimlerden bir kac tanesini yolladim belki bakan olur (I'm in *64.jpg).

http://www.fotopasaj.com/senlik

Bu etkinlikte emegi gecen herkese cok tesekkur ediyorum . Biraz uzagiz
belki ama kalbimiz sizinle :)

Hasan Degismez.