[linux-sohbet] Re: trt-2 - su anda (guzel bir ani)

From: Afsin Taskiran (afsin@taskiran.org)
Date: Mon 17 May 2004 - 22:47:13 EEST

On Sun, 2004-05-16 at 12:28, Umut wrote:
> Merhaba,
Merhaba;
> TRT-2'de Kamuda Linux Kullanimi ile ilgili bir soylesi var...
> Su anda (12:28)
Senlik cadirinin onunde gelen katilimcilara yardimci olmaya
calisiyordum. Bu sirada TRT2 deki bu programi izleyen bir amca (1945
dogumlu) geldi. Once sert bir sekilde cikisti " boyle guzel bir
organizasyon var da bizlere nasil haber vermezsiniz. Ben hemen karsida
oturuyorum. KEske daha erken haberim olsaydi" dedi. Tabi kotu bir niyeti
yoktu sadece TRT2 deki programdan fazlasiyla etkilenmis. Sanirim TRT2
deki bu programda "bagimsizlik" temasinin uzerine fazlasiyla durulmus.

Sanirim bir 45 dakika konustuk amcayla. Durumu anlattim. Butun gonullu
arkadaslara tek tek tesekkur etti. Keske bir kayit cihazi olsaydi da
konusmayi kaydedebilseydim. Bir cumlesi de soyleydi: "Sizler Kurtulus
Savasi nda Ataturk un cagrisiyla yurdun dort bir yanindan Sivas Kongresi
ne gelen vatanseverlerden farkli diilsiniz"... Bu konusmalar sirasinda
sik sik gozleri doldu, kendini tutamadi. Bu beni cok etkiledi.

Yazacak daha cok sey var aslinda.

isini gucunu birakip Ankara ya gonullu olarak gelen tum arkadaslara
kendi adima tesekkur ederim.

Afşin Taşkıran
www.taskiran.org

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.