[linux-sohbet] Re: Sasser

From: Mert Uzbaşlı (mustafamert@dsl.ttnet.net.tr)
Date: Thu 06 May 2004 - 14:09:51 EEST

Ba=FE=FDmdan ge=E7en bir olay=FD anlatay=FDm. Ege =FCniversitesi iktisat b=
=F6l=FCm=FCnde=20
okuyorum. Bilgisayar m=FChendisli=F0i binas=FDn=FDn zemin kat=FD bizim fak=
=FCltenin.=20
=DEenlik afi=FElerini asmak i=E7in =FCst kata =E7=FDkt=FDm. Afi=FEi ast=FDm=
 arkam=FD d=F6nd=FCm bir=20
s=FCr=FC =F6=F0renci bana bak=FDyor afi=FEe bak=FDyor... Her kafadan bir se=
s =E7=FDkt=FD hepsini=20
takip edemedim ama aradan yakalad=FD=F0=FDm kelime gruplar=FD; LKD ne, =FCy=
e misin, ne=20
avantaj=FD var, amac=FDn=FDz ne vs. =FEeklindeydi. Ayak=FCst=FC a=E7=FDklam=
alardan sonra=20
tart=FD=FEman=FDn en hararetli k=FDsm=FD linux'u, linaks =FEeklinde okuyan =
birine=20
arkada=FE=FDn=FDn dalga ge=E7erek (bende ne oldu=F0unu bilmiyorum ama nas=
=FDl okundu=F0unu=20
biliyorum ve bu y=FCzden her konuda senden =FCst=FCn=FCm gibisinden) =E7=FD=
k=FD=FEmas=FD oldu.=20
Gnu konusuna giremedik bile... Ger=E7i benimde o g=FCn 100 kadar afi=FE as=
mam=20
gerekiyordu ve =E7ok duramad=FDm ama i=FEte =FCniversite =F6=F0rencilerinin=
, hemde=20
bilgisayar m=FChendisi olacak olanlar=FDn, duruma bak=FD=FE a=E7=FDs=FDn=FD=
 yans=FDtan bir "ilk=20
g=F6zlem". =DDronik de=F0il mi? Ben =FEenli=F0e gidiyorum. =DCst kat=FDmda =
okuyan ve=20
bireysel olarak =E7ok =E7abalad=FD=F0=FDn=FD bildi=F0im ve benden daha dolu=
, anlat=FDcak daha=20
=E7ok =FEeyi oldu=F0una (=F6=F0renciler ve =F6zg=FCr yaz=FDl=FDm hakk=FDnda=
) inand=FD=F0=FDm bir=20
arkada=FE=FDm da geliyor.=20
K=FDsaca. =DEenli=F0e gelin! Oras=FD bizim bulu=FEma noktam=FDz, g=F6r=FC=
=FEmek =FCzere..

=2D --=20
Mert Uzba=FEl=FD