[linux-sohbet] Re: Sasser

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 23:27:28 EEST

 Merhabalar,

On Wednesday 05 May 2004 23:13, Umit Bozkir wrote:
> Satir arasinda yakaladigim "kisisel cabalariniz" sonrasi olusan
> tecrubelerinizden nasil faydalanabiliriz?Bir universite gencligi nasil
> yola getirilebilir?Sizce yanlis neredeydi de sizin bunca emeginize
> karsilik neden boyle bir umutsuzluk olustu?Calismalarinizda kullandiginiz
> notlara,dokumanlara nereden ulasabiliriz?Siz her ne kadar -birazda hakli
> olarak- karamsarliga kapilmis olsanizda bu calismanizi bir dokuman,makale
> haline getirebilir misiniz?

 Gercekten guzel bir fikir.. Senlikten sonra boyle bir yazili tartismayi
hazirlayayim kendimce. Belki gercekten faydali bir seyler cikar ortaya.. Ilk
sizin goruslerinize acacagim (todo listeme ekledim bile).

 Objektif bir bakis acisi ile aslinda durum o kadar da umit kirici degil, ama
daha fazlasini beklememek de elde degil.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>