[linux-sohbet] YNT: Re: Linux ve virus

From: Gökçe Tuna (gokce_linux@hotmail.com)
Date: Wed 05 May 2004 - 11:42:23 EEST

Selam,
www.viruslist.com sitesini incelerseniz sorunuza cevap bulmus olursunuz.
(Linux sistemlerini hedef alan virusler de var bu arada) Site sanirim =
hergun
guncelleniyor, ve arama kismina Linux yazarsaniz aradiginiz cevaplara
ulasirsiniz. On bilgi veriyim, bircok Linux virusu icin "harmless" ve
"non-dangerous" deyimleri kullanilmis, buradan ne kadar etkin =
olduklarini
anlayabilirsiniz sanirim. Apache bu konuda biraz hassas gorunuyor ancak
bunun disinda oldukca guvenli oldugunu soyleyebiliriz. Sitede ayrica
worm'lar da incelenmis.=20

Iyi calismalar
Gokce

-----=D6zg=FCn =DDleti-----