[linux-sohbet] deneme

---------

From: Gökçe Tuna (gokcetuna@hotmail.com)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 07:41:43 EST

    Arkadaşlar merhaba, listeye yeni üye oldum. Birkaç listeye daha üyeyim ancak
    hiçbir e-mail gelmedi şu ana kadar. Deneme amacıyla bu maili yazıyorum.
    Endüstri ve sistem mühendisiyim ve yakın zamanda Linux kullanmaya başladım.
    Daha önce kullanmadığıma yanıyorum!! :-) Şuan bir bilişim firmasında IT
    trainer olarak çalışıyorum. Uzmanlığım MS Project ve MS Windows Server 2003
    üzerine. Ancak Linux sistemlerini de en hızlı şekilde öğrenmek ve kullanmak
    istiyorum. İçimizde deneyimli arkadaşlar mutlaka vardır. İlerleyen
    zamanlarda haberleşmek ümidiyle.. Herkese iyi çalışmalar.