[linux-sohbet] Re: ttnet ve linux

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 30 Mar 2004 - 18:40:09 EST

    > wineX ve CrossOver Office bilindigi uzere ucretli ve kapali
    > yazilimlar.

     Iste bu yuzden bu seminer duzenleniyor, yanlis "bilindigi uzere" leri
    duzeltmek icin.

     http://www.transgaming.com/sources.php
     http://www.codeweavers.com/site/products/source/

     Tabi ki bu urunler tamamen ozgur yazilimdir demek cok yanlis olur,
    ancak "kapali kaynak kodlu" demek de ayni derecede yanlis.

     Crossover office i ben biraz da Suse ye benzetiyorum, sanirim olaya
    bakis acinizi biraz degistirir.

     Seminerimde "urunlerin tanitimi" yerine "projelerin tanitimi"
    seklinde goturmeyi tercih ediyorum. Eger seminere katilan kisiler de
    katilirsa genellikle bu urunlerin ozgur yazilim olup olmadigi, faydalari
    zararlari gibi konulari da hep beraber tartisiyoruz.

     Wine gibi bir projeyi hice sayip yapilan calismalari cope atmak cok da
    akillica olmaz. Doruk Bey'in de dedigi gibi wine konusu biraz da "gri
    bolge" oluyor, gerekliligine inanan cok kisi var, ayni sekilde gereksiz
    hatta zararli olduguna inananlar da. Bunlar tartisilip konusabilinecek
    seyler ve bu seminerde de bu tarz konulari konusabiliriz.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin