[linux-sohbet] org.tr alan adı için belge Qrne=F0i?=

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Tue 30 Mar 2004 - 21:32:35 EST

    Merhaba, bir dernek için alan adı başvuru yapacağız. Ancak istenen belgeler arasında 3 sivil toplum kuruluşundan destek yazısı isteniyor. Biraz araştırdım ancak herhangi bir örnek bulamadım. Konu ile ilgili bilgisi olan var mı? Bir örnek verebilir misiniz?
    Ayrıca özür dilerim nic.tr ye sormalıyım ama biraz acelem var.
    --
    Onur Yalazi