[linux-sohbet] ttnet ve linux

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 17:23:31 EST

    merhaba arkadaslar,
    askerlik meselesi icin türkiyeye geldim (daha dogrusu memleketim ispartaya) ve
    tabiki ilk is internet baglantisi icin secenekleri arastirmak oldu..
    cok büyük bir fiyat farki olmadigi icin ttnet seceneginin daha güvenilir
    olduguna karar vererek bir aylik deneme baglantisi aldim... Elime bir CD
    tutusturdular.. Iste o an zaten anlamistim meselede bir giciklik oldugunu, CD
    yi mount ettim ve exe dosyalari gördüm bir sürü.. hatta yardim dosyalari bile
    windows uyumlu idi.. bu ne rezalet dedim kendi kendime ( umarim yalniz
    degilimdir) , cünkü benim windows isletim sistemim yok.. Neyse bir arkadasta
    ttnet tarafindan arzu edilen sifre verme islememini gerceklestirdim.. ve
    softmodem ile internete baglamayi basardim laptopumu..
    Bütün bu olaylar, temmuz ayinin basinda askerlik icin sinava gidene kadar
    isparta gibi bir yerde cakilip kaldigim icin, ttnet baglantisi icin linux
    altinda calismayi saglayacak bir script yada bir arayüz programlama fikrini
    ilham etti bana..
    EGER bu maili okuyan arkadaslardan birisi bu sifre verme mekanizmasinin nasil
    calistigini söyleyebilirse beni cok büyük bir yükten kurtarmis olacak..
    ayrica belki de baskalarinin isine yarar..
    Insanin elinin bos olmasi kötü emin olun.. Isparta da tanrinin terkettigi bir
    memleket sayilir böyle konularda..
    Ya sabirrrrrrr...

    --
    "Früher war's das Reich des Bösen, heute ist es das Netz des Bösen. Früher
    waren es Molotow-Cocktails, heute sind es Mailbomben. [...] Früher war

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin