[linux-sohbet] Re: maddog konferansindaki canli yayin

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 26 Mar 2004 - 15:27:13 EST

    Selamlar;

    Akademik bilişimden beri söyliyip duruyorsun ama ben tembeli halen
    denemedim :), daha yakın zamandada deneme şansım yok gibi. Ama kullanan
    var ise bende yorum duymak isterim malum başarı öyküsüde olamadık :)

    Bu ara bir başka problemde asf'yi mpeg yada divx'e çevirirken frame
    kaybediyorum, görüntü kare kare ilerliyor. Bilmem ben mi yanlış
    yapıyorum ( mencoder ile ) ama pzrtsi'ye kadar çözemez isem asf hali ile
    koyup işi bilen biri tarafından çevrilmesini bekleyeceğim!

    On Fri, 2004-03-26 at 21:42, Egemen Metin Turan wrote:
    > Merhaba,
    > Bugune kadar hic vls gibi ozgur yazilimla yayin yapan varmi? Belki onu
    > basari oykusu yapardik.
    >
    > Metin Turan

    > idi. Aşağıdaki
    > taşımayı
    > dışında eğer
    > onuda

    > be">tiklayiniz</a>

    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu
    0 312 468 53 00 / 3313

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin