[linux-sohbet] FW: [java_kitap_projesi] Onemli(bilgi amacli bir mail)

---------

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Fri 26 Mar 2004 - 02:25:39 EST

    From: Metin Göksu [mailto:metin_goksu@hotmail.com]
    Sent: Thursday, March 25, 2004 5:02 PM
    To: java_kitap_projesi@yahoogroups.com
    Subject: [java_kitap_projesi] Onemli(bilgi amacli bir mail)

    Arkadaslar cok ozur dileyerek bilgilendirme amacli bir mail atmak istiyorum:

    Bedelli askerlik ile ilgili cikan haberlerden sonra MSB tum subelere yazi
    gondererek talep miktarini tesbit etmek icin basvuru kabul etmelerini
    istedi.Bagli bulundugunuz subeye telefon acip sorabilirsiniz
    (www.asal.msb.gov.tr <http://www.asal.msb.gov.tr> adresinden telefonlari
    ogrenebilirsiniz), bunun disinda bakaya yada yoklama kacagi olmaniz bir seyi
    degistirmiyor sadece bir dilekce ile istediginiz subeye muracat
    edebiliyorsunuz.Bu talebe gore var olan bedelli askerlik kanunu tekrar
    uygulamaya konacak.su an itibariyle askerlik subelerinden olumlu haberler
    aliyoruz.Konuyu detayli takip etmek isteyenler varsa www.bedelli.org
    <http://www.bedelli.org> yada www.bedelliaskerlik.org
    <http://www.bedelliaskerlik.org> sitelerini ziyaret edebilirler.birde ekte
    dilekce ornegi gonderiyorum.Biliyorum ki IT sektorunde bu isi bekleyen cok
    insan var.Onun icin affiniza siginarak bu grubu bilgilendirmek istedim.

    Iyi calismalar

    dilekce ornegi ;

    T.C. Milli Savunma Bakanlığı
    ................ Askerlik Şubesi Başkanlığı

    İlgi: Bedelli Askerlik uygulamasının tekrar uygulamaya konulması

    ...... Askerlik Şubesine kayıtlı ........... doğumlu yükümlüyüm. 1111
    numaralı Askerlik Kanunu ile bu kanun çerçevesinde çıkarılan tebliğ ve
    yönetmeliklerin ilgi hükümlerine göre, kanunda yer alan bedelli askerlik
    uygulamasın, en kısa zamanda tekrar uygulamaya konulmasını makamınızdan arz
    ederim.

    İşbu dilekçe ile, bedelli askerlik uygulamasın tekrar uygulamaya konulmasını
    ve doğum yılım itibarı ile bana da bu hakkın tanınması halinde, bu
    uygulamadan yararlanacağımı beyan ve arz ederim.

    Saygılarımla

    İsim
    İmza
    Kimlik Bilgileri (Kimlik fotokopimi yolladım)
    Adres Bilgileri (ikametgâh)

    Yahoo! Groups Sponsor

    <http://rd.yahoo.com/SIG=12cjrhrrb/M=268585.4521611.5694062.1261774/D=egroup
    web/S=1705007181:HM/EXP=1080359870/A=1950450/R=0/SIG=124efgk3i/*http:/ashnin
    .com/clk/muryutaitakenattogyo?YH=4521611&yhad=1950450> click here

    <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=268585.4521611.5694062.1261774/D=egroupweb
    /S=:HM/A=1950450/rand=840417801>

      _____

    Yahoo! Groups Links

    * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
    <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .