[linux-sohbet] Pcnet CD'si

---------

From: deran _web (deran_web@hotmail.com)
Date: Wed 24 Mar 2004 - 15:26:26 EST

    Merhaba Arkadaşlar,
    yine arkadaşlara genel olarak cevap vereceğim.Öncelikle şunun anlaşılmasını
    istiyorum ben dergide çalışmıyorum yani dergiye herhangi bir yaptırımım
    olmuyor ben sadece program tanıtımı yapıp kendi bilgilerime yenilerini
    eklemek hala dial-up kullananlara 50 mb.'lık küçük bir arşiv sunmak
    istedim.Yani sadece program ekleyebiliyorum kernel,driver,belgeler,oyun
    ekleyemiyorum eğer bunları bulmak istiyorsanız Pcnet'in çıkarttığı linux
    dergisinde yer alacağı webmaster'ları tarafından bana söylendi.