[linux-sohbet] Re: Fedora'nın yaptığı...

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 24 Mar 2004 - 05:42:16 EST

    Wed, 24 Mar 2004 11:31:11 +0200 tarihinde Serdar Şahin <serdar@isimsiz.net>
    soyle yazdi:

    SŞ> Eskiden Linux sürümlerinin test veya beta larını gönül rahatlığıyla
    SŞ> yüklerdik. Betaları bile koca serverlarda çalışabilirdi.. Micros~1 'un
    SŞ> çıkardığı beta sürümleri gibi sunumlarda göçmezdi. Rezillik çıkmazdı.
    SŞ> Olayın özü şu.. Ben Fedora Core 2 Test 1 sürümünü internetten indirdim.
    SŞ> Şimdi siz diyebilirsiniz. Bu test sürümü diye.. Ama dediğim gibi
    S^> eskiden böyle değildi..
    SŞ> Eski günleri özledm....
    Hala Linux test surumleri nispeten kararli.

    Sadece siz yanlis dagitimin test surumunu kullaniyorsunuz. Fedora,
    Redhat'in ticari urunune koymayi planladigi ozellikleri topluluk uzerinde
    test etmek icin kobay olarak kullandigi bir dagitim.

    Kendilerinin "uc teknolojileri" icerdigi icin hatalar cikabilecegini
    belirttikleri bir dagitimin daha da kararsiz test surumunu kullanirsaniz
    cok dogal bir sonuc degil mi?

    Linux'un gunahi ne? Diger Linux dagitimlarinin gunahi ne?

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin