[linux-sohbet] Re: Sn Hakan Polatkan'a bir sorum....

---------

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Fri 19 Mar 2004 - 18:51:58 EST

    Asil sorun hic hata msg vermeden programin kapanmasi dll ve gerekli
    kutuphaneler programlar kurulu sanal windowsum son derece guncel durumda
    directx den media playera kadar kurulu :)
    wine mswin.exe komutunu yaziyorum hic msg cikmiyor sonra bi siyah
    pencere acilip hemen kapaniyor :( yani hic bisi yapamiom nette cok
    arattim ama hic dokuman bulamadim