[linux-sohbet] Re: Opensource Cozum onerisi

---------

From: Zeki Celikbas (celikbas@itu.edu.tr)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 08:03:16 EST

    Ben fakulte kitapliginda P133 48MB 2MB ekran kartli iki makinada
    vector linux kullaniyorum. Performanslari ayni makinada calisan
    windowslara oranla biraz dusuk. Ama bu bilgisayarlarda en iyi
    sonucu vector linux ile aldim. vector linux slackware tabanli ve
    devamli guncel tutulan bir dagitim kurmak istediginiz bilgisayarlar icin
    tavsiye edebilirim.

    Zeki Celikbas
    ITU Ucak ve Uzay Bilimleri Fakultesi
    34460 Maslak Istanbul