[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet] Opensource Cozum onerisi

---------

From: afsin@taskiran.org
Date: Wed 17 Mar 2004 - 02:21:17 EST

    Merhaba;

    > Fakat elimizdeki makinaların konfigurasyonları çok düşük.
    >
    > 1. P100 32 MB RAM 8MB ekran karti
    > 2. P166MMX 32 MB RAM 8MB ekran karti
    Gayet guzel makineler. Bu makinelerden kac tane var elinizde? Eger bir
    network e bagliysalar bunlari aptal terminal olarak kullanip uzerlerinde
    bircok yazilimi sorunsuz calistirabilirsiniz. Hard-Disk e de ihtiyaciniz
    yok.

    > ve benim kisisel olarak kullandigim uzerinde fedora core1 ve win xp
    > (lisanslı :) ) makinam var.
    >
    > Yukaridaki bahsettigim 1. ve 2. makinalarda lisansli olarak win95
    > calisiyor.
    >
    > Ben bu dusuk konfigurasyonlu makinalarla, makinayi daha az yorarak hem
    > ofis
    > (openoffice dusundum) hem de otel otomasyon (bir tavsiyenz var mi)
    > programlari calistirmak istiyorum.

    Eger cift islemcili 1GHZ ve 1GB ram in ustu bir server alabilirseniz
    yaklasik 100 civari dusuk konfgurasyonlu makinayi dilediginiz gibi
    kullanabilirsiniz.
    > Ve bunları birbirine baglamak istiyorum. Hatta ADSL hattimla internet i
    > bile
    > paylastirabilirim bazi fax gonderimlerinde kullanmak uzere bir de fax
    > modemim de kullaniyim diyorum.

    Bu makinelerde herseyi yaptirabilirsiniz. OpenOffice, Gnome,
    Yazici/Kamera/Ses vs destegi, ve istediginiz bir cok uygulama...
    > Ozgur yazilimin ticari kullanima ornek olabilir. Hatta bizim yaptigimiz
    > sistem tutarsa. Buradaki yaklasik 1000 otelde bizim sistemimiz gibi acik
    > kaynak kodlu yazilimlara ilgi gosterebilir.
    > Bunun icin bana bir fikir verebilirmisiniz? Linux kurmayi dusnuyorum fakat
    > bu konfigurasyona ne kurulur pek bir fikrim yok.

    Her sey kurulur merak etmeyin..

    www.ltsp.org adresine bir bakin.

    > iyi calismalar.

    iyi calismalar