[linux-sohbet] e-ticaret hikayesi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 13:01:35 EST

    Hani su e-ticaret deyip durduklari sey varya...
    Bakin ne yasatti bana...

    Internette kitap satan ve en buyuk olmakla ovunen firmalardan 2'sinden
    siparis verdim yakin zamanda.

    "Stokta mevcut" diye isaretledikleri kitaplari sectim ve kredi kartini
    kullanip satin aldim.

    Satin aldim saniyordum ama iki firma da stokta kalmadi diyerek
    ozurlerini bildirdiler ve kredi kartima iade ettiler ucretleri.

    E-ticaret demek "elektronik olarak paranizi basariyla aliriz" demek degildir ki.
    Stok sistemin, satis sonrasi takibin, vs hepsini sunabilmelisin.
    Ben e-alisveris (e-ticaret degil tabii ki) yapiyorsam telefon ya da
    faks ile ugrastirma beni. E-olarak bitirelim alisverisi.
    Ve stokta yoksa var deme, stokta bittiginde bir sekilde
    aninda guncelle.

    Ters ya da asiri mi dusunuyorum?

    Bir sey yapacaksaniz tam yapmaniz gerek.

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin