[linux-sohbet] Re: ADSL hizmet 4440375 'den anstanteneler...

---------

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Mon 15 Mar 2004 - 15:20:49 EST

    Merhaba

    Ben : Merhaba Benim kullanici adi veya sifrem doğrulanmıyor
    TT : Efendim sözleşme numaranizin son 6 hanesini kullanici adiniza
    şifrenize de telefon numarasini yazin
    Ben : Evet yazdim buna rağmen şifre hatali uyarısı alıyorum
    TT : Modeminiz doğru yüklenmemiştir aldığınız yerden teknik destek alin.
    (Kapatır);

    Bu arada modemi tekrar tanıtırım tekrar denerim yine baglanmaz Tekrar
    buyuk bir mucadeleden sonra dusururum.

    Ben : Merhaba bağlanmak istedigimde kullanici adi ya da şifre hatali msg
    i aliorum
    TT : Efendim kullanci adiniza sozlesme..........
    Ben : Yazdim yine baglanmiyor
    TT : Modem kurulumunu pppoe olarak mi yaptiniz
    Ben : Hayir modemim usb modem
    TT : Kurulumu pppoe olarak yapin (kapatir)
    pppoe olarak kurulum yaparim yine ayni hata !
    Ben : Kardesim iki saattir sizinle ugrasiyorum modemim dogru tanitilmis
    size baglaniyorum fakat kullanici adim yanlis hatasi alip baglanamiyorum
    modemi pppoe olarak da pppoa olarakda tanittim butun kombinasyonlari
    denedim modemimde alcatel bana KULLANICI ADI
    VERIN!!!!
    TT : Kullanici adiniz sozlesmenin.......
    Ben : Yazdim kardesim yazdim gene baglanmiyor onunuzde bilgisayar yokmu
    kullanici adina bakin.
    TT : Efendim telefon numaranizi alalim biz size doneriz.
    Ben : 672...
    15 dk sonra ararlar bu sefer bayan deil bir bey cikar telefona

    TT : Merhaba belirttiginize gore sozlesme numarasini......... girmenize
    ragmen kullanici adiniz hatali uyarisi aliyormussunuz
    Ben : Evet
    TT : Sozlesme numaranizi alabilirmiyim
    Ben :19....
    TT : 19 la baslayan sozlesme numaralarinda bu gecerli deil ben size bir
    kullanici adi vereyim
    ne istersiniz
    TT : e-mailiniz ..... kullanici adiniz... sifreniz....

    o gunden beri gayet guzel calisiyor ama benim 2 gunume mal olmustu :)