[linux-sohbet] Re: Qzg=FCr=20Yaz=FDl=FDm?=

---------

From: samet (samet@sunsgame.com)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 07:45:18 EST

    ikiside olsa olur olmasada olur...
    size bir hikaye anlatayım okumusunuzdur bir yerde stallman bir yerde
    konferans vericek Newyork universitesinde bir adam sunusu yaparken diyorki:
    acık kaynak tartısmalarını cok bilgilendirici buluyorum.
    stallman sanki yolda kalmış adam gibi elini sallıyor(bu arada
    bilgisayarının basından kalkıyor) ve soyle diyor: ben ozguryazilim
    geliştiriyorum acık kaynak kod baska hareket< :)

    demekki acık kaynak olması bir anlam tasımıyormus dusunsenize acık kaynak
    program ama belki sadece bakmanıza belki sadece sizin değiştirip sizin
    kullanmanıza izin veriyor baskalarına vermeyi yasaklıyor ..
    senin soylediğin sey GNU/linux da var hem acık kaynak hem
    ucretsiz....(paketleme ayrı kernelden bahsediyoruz)
    stallman zaten bilgi'e bunu basa basa soyledi : onemli olan OZGURYAZILIM
    olması sizi rahat bırakması ozgur yazılım ucretsiz olmayaabilir ama sizi
    ozgur bıraksın yani programı istediğin gibi değiştirebilme komşuna verme
    falan..... ..... .... ... .. gorusmek uzere
    sametc <> fazlamesai.net

    Free email with personality! Over 200 domains!
    http://www.MyOwnEmail.com
    Looking for friendships,romance and more?
    http://www.MyOwnFriends.com