[linux-sohbet] staj olanaklari hakkinda

---------

From: yermiz sezgin (taipan@haylaz.org)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 14:30:11 EST

    Baskent universitesi uygulamali bilimler yuksekokulu - yonetim bilisim sistemleri 3. siniftayim.Uygulamali bilimler yuksek okulu olmasi sebebiyle 30 is gunu yaz staji ve 4. sinifn son doneminde 400 saat staj yapma zorunlulugu var.Anlasilacagi uzere oldukca uzun bir sure.

    Staja bir kez baslandigi zaman bundan geri donus yok!Bu nedenle staj yapilacak yerin iyi secilmesi lazim.Acikcasi benim icin faydali olmayacak bir yerde staj yapmak istemiyorum.Staj yeri bulmak da ayri bir sorun...2-3 senedir evde soyle boyle linux kullaniyorum ama bunu ilerletme firsatim olmadi.Dusundumde belki TR linux camiasi ben ve benim gibi staj yapma zorunlulugu olanlara yardimci olabilir.

    Belki staj ve is olanaklari konusunda iletisim ortami kurulabilir?(e-posta listesi,staj-is veritabani vs.)Linux,acik kaynak vs. gibi kavramlarin ve bilgi duzeyinin staj gibi olaylarla daha hizli yayilacagina inaniyorum.

    Neyse..Benim 12 marta kadar staj yerleri ile ilgili bir on dilekce vermem lazim.Sanirim biraz gec kaldim =)

    Simdiden ilgilenen herkese tesekkurler.

    Sevgi&Saygi.