[linux-sohbet] linux açılma hatası yardım

---------

From: baris inan (batuhan_inan@yahoo.com)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 04:55:09 EST

    merhaba devrim abi ben linux mandrake 7.0 kullanıyorum yaklaşık 1 ay kadar once yukledim 2 yıldan beri kullanmıyordum (ara verdim derslerden dolayı) gazi antep seminerinizde tanışmıştık 2003 konuya geleceğim dun akşam WinX'root olarak gnome bolumune geceğim sırada tıkanıp kalıyodu restart atıp kde bolumune geçtim ordan gnome açılış menusu sandığım bi yeri biraz kurcaladım ve açılışta sadece numluk yaptım diger secenekleri iptal ettim bole denedim gnome ye girmeyi başardım 1 saate yaklaşık ara verdim ve tekrar bilgisayarımı açtım FAKAT AÇILIŞTA HERŞEYİ CHECK EDERKEN BİR YERDE DURDU VE AŞAĞIDAKİ HATAYA BENZER Bİ HATA VERDİ
    HATA MESAJI::::.

    /dev/hda5 contain safeile system with errors check forced.
    /dev/hda5:
    unattached inode 32095
    /dev/hda5:UNEXPECTED INCONSISTENCY; RUN FSCK MANUALLY
        [FAİLSVAE BENZER BİŞE YAZIYODU BURDA]

    YARDIM EDERSEN ABİ COK SEVİNİRİM LİNUXTAN VAZ GEÇMEK İSTEMİYORUM

    BU ARADA ADIM BARIŞ SAYGILARLA