[linux-sohbet] Re: PHP+MySQL Bilen Web Programcıları Aranıyor

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 07:53:21 EST

    Düzeltme:
    Aşağıda vermiş olduğumuz ilanla ilgili bir düzeltmeyi bildirmek
    istiyorum;

    Başta uzaktan yönetilebilir olduğunu düşündüğümüz iş ve projelerimizin
    şu anda kurum içinden yapılması ve çözülmesi gerektiğini düşünmekteyiz.

    Bu nedenle bu ilanla ilgilenen arkadaşlar için iş yerinin İstanbul /
    Mecidiyeköy'de olduğunu, iş ilanının hala geçerli olduğunu, Ankara'dan
    CV gönderen arkadaşlar için uzaktan yönetilebilir işler olduğunda
    kendilerinin de CV'lerinin değerlendirmeye alınacağını bilmelerini
    isterim.

    İstanbul'da oturan ve iş ile ilgilenen arkadaşların isterlerse CV lerini
    mail yoluyla bana yollamalarını isterlerse 0212 356 65 56 veya 0212 356
    62 75 numaralı telefonlardan birini arayarak benimle irtibata
    geçmelerini rica ediyorum...

    Çok şeyi değil sadece ilgili alanda işini iyi bilen arkadaşları
    aradığımızı ve gelecek arkadaşların şirket içinde verilen GNU/Linux
    seminerlerinden faydalanma şansları olduğunu eklemek isterim.

    İlan geçerliliğini yitirdiğinde bunu yine mesaj ile bildireceğim...

    İlgiden dolayı herkese teşekkürler

    Hazar Ajans ve Bilgisayar Sistemleri adına;

    Proje ve Yazılım Geliştirme Departmanı Müdürü
    Gürkan ASLAN