[linux-sohbet] FW: [linux-programlama] Re: DENEYİMLİPROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 07:00:20 EST

    Ben lafin gelisi soylemistim onu aslinda ama bu bilgiler icin tesekkur
    ederim Serdar Bey :) Daha sonra ufak bir arastirma ile siemens in
    katkilarina ait bilgilere ulastim.

    Soylediklerinizin hemen hemen her kelimesine katiliyorum, insaat =
    benzetmeme
    donecek olursak, bana gore insaat muhendisleri cimento nun yerine =
    gececek
    yeni bir yapi kimyasali icat etmek zorunda degiller.

    Bilgisayar Muhendisi kodlama yapmak zorunda degildir. Eger muhendisler =
    ne
    yapiyor sorusuna cevap ariyorsak, Yazilim Muhendisligi, Proje =
    Muhendisligi
    gibi alanlari irdeleyerek muhendislerin ornek calisma alanlarini
    gorebiliriz.

    Serdar Bey, yazdiklarim size yonelik degil, konuyu burada devam ettirmek
    icin yazdim.

    Iyi calismalar.

    Ali AYEN