[linux-sohbet] [konu dışı] tv kartı ve lirc...

---------

From: Timu EREN (selam008@hotpop.com)
Date: Sun 07 Mar 2004 - 07:53:21 EST

            Merhaba

         a7s33 anakart , flytv 3000 ve bu donanım üstünde çalışan bir mandrake 9.2
    sistemim var.. tvkartı çok güzel çalışıyor ancak uzaktan kumandasınıda tvtime
    yada xawtv için çalışır duruma getirmek istiyorum. bunun için lirc paketini
    kurdum ve www.lirc.org sayfasını ziyaret ettim ancak yeterli ingilizcem
    olmadığı için problemimi çözemedim bunun üzerine ulu bilge google amcaya
    danıştım ve bu konuda sadece 2 site bulabildim 1 ncisi bakın böyle bir şey
    var şuradan bilgi alabilirsiniz diye bir siteye yönlendirdi fakat o sitedeki
    durum şu idi 2 direnc 1 kapasitör 1 infra red algılayıcı ile paralel port ile
    bağlanan bir alıcı sistemi anlatılmıştı ...

            ben ise zaten donanım üzerinde koşturan (yada koşturulmayı bekleyen)
    alıcı sistemini kullanmak istiyorum ancak bununla ilgili bir türkçe döküman
    bulamadım acaba daha önce uğraşan birileri varmı bana yol gösterebilecek?
    eğer donanım üzerinde hali hazırda bulunan sistemi yapamazsam bahsettiğim
    sitedeki devreyi yapmayı düşünüyorum (tabi ilgili infra red algılıyıcıyı
    bulabilirsem.. yada tv kartı ile gelen algılıyıcıyı kullanabilirim... )

            ilginiz için şimdiden teşektür ederim...

    Not: linux-donanim listesine gerek web üzerinden gerekse mail ile üye olmak
    istedim ancak isteğim bir türlü kabul edilmediği için bu listeye atmayı uygun
    gördüm. konu dışı olmasından ötürü özür dilerim ....

            Timu EREN