[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 09:50:25 EST

    > Mumkunse, yillar oncenin teknolojisini tasiyan bir dagitimla (GL bazinda
    > lutfen dusunmeyin bunu, X dagitimi olarak yanitlayin) nasil memnun
    > oldugunuzu ogrenebilir miyim?
    Yerli mali olmasindan dolayi memnunum. Cok az kullansam da hda'min bir
    koselerinde hala duruyor. X olarak dusunurseniz de uzerinde Ximian Desktop 2
    calisiyor. Fedorada bile alamadigim gorsel zevki GL'de alabiliyorum. Yerli
    mali Devrim bey, var mi bundan otesi. Ben halimden memnunum. olmayanlar in
    da kendi sorunudur.

    > Cidden merak etmeye basladim bazi seyleri...
    >
    > Her ne kadar gecistirilmeye calisildiysa da, "Tek Turkce Linux" hala
    > pompalaniyor. Daha 1 ay olmadi, bir yerdeki tum makinelere GL kurulmustu.
    > Nedenini sorduk. Aldigimiz yanit su: "Turkce menuler bir tek bunda varmis,
    > o yuzden biz de bunu kurduk."
    Ne guzel bakin. Bir yerdeki tum makinelere GL kurabilmisler. Bu bence bir
    basaridir, hemde buyuk bir basaridir. Size de "Turkce menuler bir tek bunda
    varmis, o yuzden biz de bunu kurduk." diyen kisi de buna inandiysa soyle
    soyliyeyim. Birseyleri yanlis algilamis olma ihtimali olamaz mi? Birde kim
    kurmus, nereye bagliymis, herhangi bir bilgisayarci da kurmus olabilir???
    pesinde sorular olan bir soz bu. Diyelim ki GL'nin kendi adamlari kurdu.
    Kurduran kisi buna neden inanmis, bence o kisi olayi yanlis algilamis ve
    aktarmistir.

    Yuksel OZCAN (bu konu ile ilgili daha fazla yorum yapmak istemeyen, susarak
    bekleyip gormeyi tercih adam)
    http://muhasebeci.sf.net

    > Tarih 2004, Subat ayi...
    > --
    > Devrim GUNDUZ
    > devrim@gunduz.org devrim.gunduz@linux.org.tr
    > http://www.TDMSoft.com
    > http://www.gunduz.org
    >

    > linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
    > Bu listeden cikmak icin <a
    href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">ti
    klayiniz</a>