[linux-sohbet] Re: muhasebeci 0.3a duyuruldu

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 09:58:46 EST

    Programlama konusunda pek birşey bilmem. Salt kendi
    kendini tatmin amaçlı, ufak tefek çalışmalarım
    olmuştur hepsi bu. www.belgeler.org/tefrika kısmında
    belki işinize yarar bir şeyler bulabilirsiniz. Glibc
    kütüphanesi başvuru belgesinin çeviri çalışmaları bu
    adreste devam etmekte. Umarım bitmiş kısımlar işinize
    yarar. Hazır lafı açılmışken, N.B.Bugünner'in bu
    kılavuzun çevirisi için gönüllü aradığını tekrar
    hatırlatayım.
    http://www.belgeler.org/glibc/glibc.html

    Yalçın