[linux-sohbet] Qzg=FCr=20Yaz=FDl=FDm?= ve Açık Kaynak Günleri / 2004

---------

From: Turgut Yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 03:21:48 EST

    =D6zg=FCr Yaz=FDl=FDm ve A=E7=FDk Kaynak G=FCnleri / 2004 ' ben gittim
    hem erdogan beyle tanistim . hemde kendisinden fedora'nin yeni test =
    versiyonunu aldim.
    fuar'da ibm kismina " ben seminerler icin e-mail yoluyla basvurda =
    bulunmustum ama cevap gelmedi" sozume
    cok basvuru oldugundan cevap verilmemistir. siz genede gelin seminerlere =
    denince . kesin dedim IBM seminerleri
    acik havada yapacak. cunki gercekten cok basvuru varsa yer problemi =
    olmaliydi. basvuru cok tabirinin altindaysa
    bir cevap verirlerdi diye dusundum. nede olsa IBM. stand'daki bir =
    bayanin bana kendi e-mailini verip siz genede bana bir mail at=FDn size =
    yardimci olurum demesi bir incelikti.

    FEDORA 'nin kurulumunda bazi zorluklar yasadim. daha once suse 9.0 =
    yuklu makinama fedora'yi kurayim dedim.
    hem yeni kernel'li hemde yeni kde ve gnome olacakti.=20
    once harddiskimde "/" baglanti (kok) problemi buldu. ve disketli acilis =
    yapmam gerektigini soyledi.
    sonrada ses kartimi otomatik tanimadi (onboard) ve lilo'dan windowsu =
    sectigimde , gecmeyip makinayi kitledi.
    bu arada disk yapilandirmasinin mumkun olup olmadigini anlayamadim , =
    cunki hem otomatik hem manuel secimlerimde basarili olamadim.devamli =
    uyari gostermesi nedeniyle 3-4 kere kurma secenekleri ugrasmasinda . 1 =
    tanesinde basarili olmus olmam nedeniyle giris yapabildim ama , her =
    menudeki herhangi bir secenegi denemek istememde , mutlaka panik oldu. =
    ve bunu mesajla bildirdi.=20

    merakla bekledigim yenilikleri goremeden gene suse'ye dondum. ve bu =
    zorluklarin hicbirini yasamadan gene rahatlikla kurdum.
    mutlaka ki benden kaynaklanan hatalardan olmustur. genede paylasmak =
    istedim.=20

    selamlar

    turgut