[linux-sohbet] Re: Debian SID

From: Özer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Wed 02 Jun 2004 - 18:06:21 EEST

Merhabalar,

Benim bildiğim, debian iso'ları, kurulma popularitesine göre sıralanarak
CD'lere konuyor. Yani, büyük olasılıkla, ihtiyacınız duyulan cd'ler, ilk
2-3 tanesidir.

Öte yandan, artık internet üzerinden kurmak, daha makul gözüküyor.
İsterseniz, 100 MB civarında minimum kurulum CDsi iso'ları var, öyle
kurun...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.