[linux-sohbet] Re: =?iso-8859-9?B?W2xpbnV4LXNvaGJldF0gQmH+bGFuZ/3n?

---------

From: Emre Kadıoğlu (emrek@dizla.com)
Date: Sat 26 Jun 2004 - 00:26:37 EEST

linux sistemi windows ile ne kadar uyumlu derken neyi kastediyorsunuz.
bahsettiğiniz cd den çalışan program , program değil bir işletim
sistemidir, inceleme için deildir,
hd ye rahatlıkla kurulup kullanılabilir, yazıcınızı kullanmak için once
tanıtmanız gerekmektedir.
basic ya da vbasic gibi diller calismaz. bahsettiğiniz programlar hakkında
bir bilgim yok
ama ya linux alternatifleri vardır. ya da wine-crossover gibi
emülatörlerle çalışabilir. ama kesin değil.

yapmanız gereken biraz dokuman okumak ve kurcalamak.
www.belgeler.org a bakabilirsiniz