[linux-sohbet] Re:

---------

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Fri 18 Jun 2004 - 16:23:29 EEST

Ne sacma bir mantik. Irak'ta Filistin'de yasanan vahsete isyan edenler
de Bin Ladin'le ayni safta mi oluyor bu hesaba gore.

Bu arada yanlis anlasilmalari da onleyelim. Ben komunistlerle ayni safta
olmak yanlistir ya da dogrudur demiyorum. Linux kullanmayi tercih edecek
kadar zeki insanlarin safini belirleme konusunda da kafalarini yeterince
calistiracaklarina eminim. Sadece mantik daha bastan false (!) veren bir
mantik.

Saygilarimla,
Bulent SENER

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.