[linux-sohbet] Re: mozilla.org politikasi

From: Alper KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Mon 12 Jul 2004 - 14:05:43 EEST

Afedersiniz Debian ne zaman fahis fiyatlarla satildi ? Boyle birsey
vardi da biz mi duymadik ? Debian, Red Hat gibi dagitimlari internetten
indirebiliyorsunuz. Yanlis bilgileriniz var. Onlarin disinda yuzlerce
Linux dagitimi var bugun. Pratix, Gelecek, Turkix sadece 3 tane Turk
dagitimi.. Yakinda daha da ciddi ve basli basina bir dagitim olan Uludag
cikacak. Slackware ve Debian her zaman icin bedavaya cekilebiliyor. Hala
neden bahsediyorsunuz ? Mozilla'nin Windows ve Linux'a cikardigi
surumlerin surum numaralari ayni olacak diye birsey yok zaten.. Kaldi ki
Windows icin ayri, Linux icin farkli teknolojiler kullanilmasi da
isletim sistemlerinin dogasindan kaynaklaniyor bildigim kadariyla.. Yani
is sadece surum numarasiyla bitmiyor. Windows surum numarasi olarak
geriden takip ediyordur belki :P Sonuc olarak birkac gune Linux
surumleri de cikmis olacak ki su anda ihtiyac bile yok bence gayet iyi
yani FireFox falan... Tabii yeni teknolojilere kim hayir diyebilir ki ? :)

Alper KANAT
http://raptiye.org