[linux-sohbet] Re: liste

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 11:02:50 EST

    Osman> Merhaba
    Osman> linux.org.tr liste yazılımı dönem dönem beni bazı listelerden çıkarıyor :(
    Osman> Tekrar üye oluyorum 1-2 hafta falan öyle gidiyor sonra tekrar çıkarıyor.

    Kullandiginiz servis saglayici ile ilgili olarak daha once de sikayetler geldi.
    Yapmaniz gereken sey baska bir e-mail hesabi ile listelere uye olmak.
    (Ornek: yahoo.com, mynet.com, acilmail.com gibi...)

    Listeler, belirli bir sure ulasamadigi e-mail sunucularina e-mail atmaktan
    vazgecerek kullanicilari listeden cikariyor hakli olarak.

    Celiknet'ten niye bu kadar cok hesap var ortalarda?
    Bedava pop3 falan mi veriyorlar?

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin