[linux-sohbet] Re: tv de linux

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 10:22:30 EST

    Siz sansliymissiniz acikcasi benim birakin CD sinden modem surucusunun
    cikmasini chip ureticisine kadar gittigim halde bulamamistim hem bu da
    sevindirici bir haber :)

    Bakin ne guzel soyluyorsunuz hepsi referans suruculer. Peki bu Windows
    driverlarinin yanina ise yaramaz programciklar koyana kadar Linux
    driverlarini da koysalar daha guzel olmaz mi ? Nvidia ninda bu =
    driverleri
    daha kullanisli yapmasi cok mu zor ?=20

    Benim anlatmak istedigim kimse Linux a, windowsa gosterdigi musamahayi
    gostermiyor. Herkes ayni avantajlara sahip olmadigi halde Linux dan
    Windowsun yapabildiginden daha cok sey bekliyor. Acikcasi bunu Linux
    kullananlarda yapiyor. Neden aldigimiz parcanin Linux driveri yok diye
    ureticisine soracagimiza onu sikistiracagimiza neden Linux bunu =
    tanimiyor ?
    diyoruz.=20

    Bu arada driverlara takmis gorundum ama bu sadece bir ornek :)=20
    Selamlar
    Kerem